Kihirdették az Év Webshopja 2020 verseny győzteseit

Kihirdették az Év Webshopja 2020 verseny győzteseit 1 Hireink.hu

Immár negyedik alkalommal hirdették ki az Év Webshopja verseny győzteseit.


A hazai webáruházakat szigorú szakmai szempontok alapján bírálta a zsűri, az értékeléshez egy erre a célra fejlesztett algoritmust is használtak. A közel 500 nevező között a „kicsik” és a „nagyok” is egyenlő eséllyel indultak az Év Webshopja 2020 címért.

Tudta azt, hogy egyes híreink akár 3.200 weboldalon is megjelenhetnek és akár 300.000 embert is elérhetnek?
További információkért keresse hírszerkesztőnket itt!

Idén negyedik alkalommal hirdették meg a hazai webáruházak szakmai versenyét, majd októberben átadták az év legjobb webshopjának járó díjakat. A verseny megálmodója a hazai fulfillment piacvezető logisztikai szolgáltatója, a Complexpress. Míg az első évben 67 nevezőből választotta ki a legjobbakat a zsűri, idén már közel 500-an indultak.

Rácz Péter Complexpress

Rácz Péter Complexpress

„A közel 500 jelentkezőből végül 454 érvényes nevező webshopját értékelte a zsűri – mondta Rácz Péter, a Complexpress ügyvezető igazgatója, aki hozzátette: – A vállalkozások közül ki kellett zárni azokat, akik bizonyos feltételeknek nem tettek eleget. Az értékelés három lépcsőben zajlott. Az első lépcsőben kizártuk azokat, akik a versenyszabályzatnak nem feleltek meg. Például nem indulhatott olyan áruház, akivel akár személyes, akár üzleti kapcsolatban áll a Complexpress, vagy amelyik nem rendelkezik magyar telephellyel.

A második lépcsőben szempont volt, hogy a webshop a szakmai előírásoknak és a mai kor legalapvetőbb technikai elvárásainak mennyire felel meg. Ha például nincs ÁSZF vagy adatvédelmi szabályzat, hiányzik a kártyás fizetési lehetőség, vagy nincs lehetőség banki előreutalással való fizetésre, az bizonytalanságot kelt, illetve megnehezíti a vásárló dolgát. Ugyanígy kizárták azt, akinek nem volt megfelelő biztonsági szabályzata, nem rendelkezett SSL tanúsítvánnyal (nem biztonságos az oldal). A harmadik lépcsőben a zsűri további szakmai szempontok alapján nézte meg a webáruházakat, és ezek közül 25-öt juttatott be a döntőbe.

Szükség volt egy speciális algoritmusra, hogy egy megfelelő, objektív értékítélet szülessen meg. Egy teljesen egyedi algoritmusra, amit senki sem ismer. Ez futott a háttérben, mintegy az online pontozórendszer részeként – magyarázta Rácz Péter, a Complexpress ügyvezető igazgatója –, ezt külön a erre a versenyre fejlesztettük.

A döntőbe végül 25 webáruház jutott be. Az elbírálás szempontjai közt szerepelt a webergonómia, a webdesign, a képi megjelenítés, a funkcionalitás, a keresési, szűrési feltételek, a szállítás, valamint hogy milyen kosárérték-növelési és kosárelhagyást csökkentő megoldásokat használnak.

„Ma már nem elég a pontos termékleírás, szükséges az izgalmas tartalom is. Számít a UX (user experience), a vásárlói élmény; a UI (user interface), az az elektronikus grafikai felület, amelyen a látogató az áruházzal tud kommunikálni, és persze a jó SEO (keresőmarketing) beállítások” – árulta el Rácz Péter.

 

Kihirdették az Év Webshopja 2020 verseny győzteseit 2 Hireink.hu


2020-ban az ID Design iddesign.hu nevű, bútorokat és lakáskiegészítőket kínáló webshop tulajdonosa vehette át az Év Webshopja 2020 díjat a budapesti Sofitel Hotelben.

„2011-ben léptünk a piacra online felülettel is, majd a honlapot követte a webshop. Bár van bemutatótermünk két helyen is a fővárosban, éreztük, hogy szükséges a nagyon erős, virtuális bejárásra is alkalmas online felület. Az élet is minket igazolt: a járvány idején sokkal többen keresték fel az oldalunkat, mint korábban. Mi épp idén váltottunk irányt, új lett a designunk, más ügynökséggel dolgozunk együtt. Ez az első hely is minket igazolt, hogy minderre szükség volt. A számos nyereménnyel, amivel gazdagodtunk – mind a tárgynyereményekkel, mind a tanácsadással vagy a marketingkampány kivitelezésével – a céget fogjuk még jobban megerősíteni. Célunk a forgalmunk megduplázása, a külföldön való terjeszkedés” – nyilatkozta Mosolygó András, az ID Design ügyvezető igazgatója.

 

Kihirdették az Év Webshopja 2020 verseny győzteseit 3 Hireink.hu

 

Az Év Webshopja 2020 verseny második helyezettje idén az etaska.hu nevű táskaforgalmazó webshop, a harmadik pedig a keramiaotthon.hu oldal lett.


Díjmentesen segítik a webáruházakat

Az online vásárlás a koronavírus miatt is egyre erősebb és fontosabb alternatíva az emberek életében. A szervezők úgy gondolják, ezért is szükséges a webshopok munkájának megbecsülése, elismerése.

Az Év Webshopja verseny másik célja, hogy motiválja és díjmentesen segítse hozzá a fejlődéshez a webshopokat. Ahogyan a szervező, Rácz Péter elmondta: „A munkánk a díj kihirdetése után sem áll meg, leginkább azért, mert hamarosan elindítjuk a Webshop Akadémiát, amelynek a célja, hogy a gyakorlatban használható tudást adjunk át. Ennek keretében online és offline előadásokat, fizikai formában megjelenő könyveket, e-bookokat vásárolhatnak az érdeklődők egy webáruházakból álló közösségben, hiszen számos szponzori díj arra irányul, hogy a webshopoknak további üzleti vagy egyéb, az online kereskedelemben fontos területen segítséget adjanak. Webshop Akadémia néven egy kifejezetten webáruházakból álló közösséget szeretnénk teremteni, ahol az offline és az online kurzusoknak is nagy szerep jut, a webshop-tulajdonosok pedig egymásnak mondják el azokat az ismérveket, amelyek a jövőbeli indulókat vagy a már piacon lévőket segíthetik” – tette hozzá Rácz Péter, a Complexpress ügyvezető igazgatója.

Nézd meg ezeket is!

Érdekesnek találta cikkünket?
Legyen Ön is a támogatónk!


A Hireink.hu kiáll a függetlenség, a sokoldalúság és a szabad véleménynyilvánítás mellett. Ha Önnek is fontosak ezek az értékek, akkor támogasson minket! Támogatásával hozzájárul a Hireink.hu szerkesztőségének működési költségeihez.


„Régóta olvasom a Hireink.hu-t és a cikkei között minden nap találok érdekfeszítőt!” V. Henrietta - Támogató


„Jó látni, hogy van olyan híroldal is, ahol a korrekt tájékoztatás a legfontosabb, és nem a bulvár vagy a politika uralja a cikkeket. Köszönöm.” N. Tamás - Támogató


Csatlakozzon programunkhoz és támogassa munkánkat egyszeri vagy rendszeres hozzájárulással!

 

 

Támogatom a Hireink.hu-t

 


Miért gyűjt a Hireink.hu támogatást?
A médiaipar hirdetéseken alapuló üzleti modelljére jelentős nyomás nehezedik főleg a nagy technológiai vállalatok részéről. Támogatási akciónkat annak érdekében indítottuk, hogy ezeknek a hatása mérsékeltebben érintse működésünket, és továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki az olvasóink igényeit.

Megjelenteti-e a Hireink.hu valahol a támogatók nevét?
Nem. A támogatóink nevét sehol és semmilyen formában nem hozzuk nyilvánosságra, mivel ezt bizalmas információként kezeljük. Bárhogyan és bármennyivel is támogat minket, mi büszkék leszünk Önre! Büszkék leszünk, mert Ön is tesz cikkeink szabad elérhetőségéért, a független Hireink.hu működéséért.

TÁMOGATÁSÁT KÖSZÖNJÜK!

 

A weboldal támogatója a MarketingMentorod.hu - Az automatikusan működő marketing rendszer!


A weboldal támogatója a radarhirdeto.hu hirdető oldal.
Radar Hirdető Rendszer Hirdetésfeladás itt - Itt mindenki hirdet! - Itt mindenki hirdethet! - radarhirdeto.hu


Hireink.hu
- Politika és bulvár mentes, pozitív híroldal.


Figyelem! Az itt látható cikk másolása és tartalmának megjelenítése más weboldalakon csak abban az esetben lehetséges, ha ennek a cikknek, mint forrásnak a pontos megjelenítése is megtörténik. Ellenkező esetben nem járulunk hozzá más weboldalakon történő megjelentetéséhez!

Ha érdekesnek találtad, kérlek oszd meg másokkal is! Köszönöm!

 

Töltsd le ingyenes tanulmányunkat, amiből megtudhatod...


Hogyan csábíthatod magadhoz még akár a konkurensed vevőit is?

OKÉ, LETÖLTÖM



Figyelem! Ha neked túl sok a vevőd, akkor ez nem neked szól! Jobb ha nem tudod meg, mások hogyan fogják elcsábítani a vevőidet! Ha ezt a szöveget nem akarod többé látni, kattints ide:

KÖSZÖNÖM, NEM ÉRDEKEL